Wereldreis Jasper en Rosanne

Voorpret!

Nog 2 maand te gaan en dan zitten we in Hong-Kong! Spannend! Er moet nog van allesgeregeld worden, maar iedere week komen we weer een stapje dichterbij.Over de precieze route kunnen wenog niet veel vertellen. Het enige dat gepland staat is dat we begin augustus vanaf Bali naar Australië vliegen. Hoe we in Bali komen is ons nog een groot raadsel. Waarschijnlijk trekken we door zuid-oost China en gaan we dan naar beneden door Vietnam, Cambodja, Thailand en viaMaleisië en Indonesiëop weg naarnaar Bali. Met het openbaar vervoer hopen we een heel eind te komen. (Een andere optie is om via Taiwan en de Filipijnen naar beneden te trekken, wat een dilemma... haha

Tongue out
)

Wanneer/Als we in Australië aangekomen zijn moeten we op zoek naar een baan.Hopelijk kunnen we in 2à 3maand wat bijverdienden om wat ruimer te kunnen reizen. Of we daarna nog tijd overhouden om Australië(verder dan de grote stad)te verkennen is nog de grote vraag.

Na 3 maand Australië vliegen we door naar Nieuw-Zeeland. Hier hopen wehalf november aan te komen. Na anderhalve maand N-Z is het voor ons tijd voor een vakantie in de wereldreis

Cool
!! We gaan namelijk kerst en oud & nieuw vieren op Tahiti!! Alleen zagen we wel (i.v.m. tijdzone) dat wij dan pas als laatste aan de beurt zijn om te toasten met de champagne... Maar we zullen aan jullie denken
Wink
.

Na Tahiti isPaaseiland aan de beurt, aangeziendit eilandniet groter is dan Texel denken wedat we aan ongeveer een week genoeg hebben om dit bijzondere eiland te verkennen. Onze volgende vluchthaven isSantiago in Chili.Vanaf hier moeten we zelf in Costa Rica zien te komen. Waarschijnlijk trekken we door Peru en pakken we daar een vliegtuig naar CostaRica. Voor Costa Rica hebben we dan ongeveer nog anderhalve maand over. En danzit onze reis er helaas alweer op...

Frown
Maargoed, dan zijn we natuulijk wel een hele ervaring rijker!

Tot over 2 maand, wanneer de pret ECHT kan beginnen!

Groetjes Jasper en Rosanne

Reacties

Reacties

Sijtha

Hey!!!

Echt super cool!!! nog even en dan zitten jullie in het vliegtuig op weg naar een mega avontuur!! leuk dat wij achterblijvers op deze manier op de hoogte kunnen blijven van jullie avonturen!! ik ga ze zeker lezen.

liefs Sijtha

robin

ik vint het leuk dat je op werold reis gaat groet jes robin

jornick

hallo kom je ook weer terug we zullen je missen groetjes jornick

martijn

hallo juf rosanne .
veel plezier met jullie wereldreis.
groetjes martijn

shauri

ik ga je heel veel misen en ik wens je een goeie
reis en geluk

damien

ik wens je veel sterkte en plesier groetjes damien

meena

hallo sosanne
ik vint het leuk voor je dat je een wirelt reis maakt
ik wins je veel ple seer
ik zal je missen zonder jou snik nik snik
groetjes meena bols

britt

ik zal je missen en
ik zal aan je
denken snik snik

jet

hallo juf rosanne.
ik vind het leuk voor jullie dat jullie op wereldreis gaan.

nathalie tuize

hoi rosanne ik hoop dat je dat mooi vind
ik ga je missen lieve juf

heriter

hallo juf rosanne jamer dat
weg gaat
en het was leuk met sammen met
joe groetjes

maik

hallo juf rosanne en jasper wat leuk dat julie op een wereldreis gaan ik hoop dat julie heelveel avonturen mee maken en ik vind het heel jammer dat je wegaat
wat gaa je allemaal doen groetjes maik

shiri

Aaaaah wat spannend allemaal!! Succes nog even met de voorbereidingen!

Liefs,
Shiri

jeanette

wat heerlijk om je stem even te horen! slaap lekker en tot snel. In mijn gedachten reis ik mee!!!! xxxx

Laura en Allert

Ha die Rosanne en Jasper!

Allert (Ambelt) en ik kijken even waar 'juf rosanne' gebleven is hoor, hij heeft het nog elke week over je!
Alles gaat goed hier, leuk om jullie site te bezoeken!
Ik heb me ook (eindelijk) ingeschreven voor de mailinglist!

Groetjes van ons!!!

meena

hoi leuk je weer te sprekken.
sins din ben ik gescheiden van mijn auders ik woon nu bij mijn moeder.
sins dien woon ik in hooge zand ikmis je en de andere kinderen ook ik kom soms om de 14 dagen bijmjn vader ik vind het ammer dat ik je nie meer zie .
maar ik ben wel weer gelukkig sins dien hebben een hond en 6 baby katjes groetjes meena veelplezier nog verder.......

gea

hoi met gea de moeder van meena belijkbaar zijn we verhuist ....
veel plezier nog en en gelukig leven toe gewenst.
vriendelijke groet gea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!