Wereldreis Jasper en Rosanne

Wallen van de luiheid

Jaja, het moment van het laatste verhaal is bij deze aangebroken!! Een raar idee dat de laatste weken er nu echt opzitten en we vandaag op het vliegtuig stappen naar Madrid, om vervolgens op maandag (als de vulkaan zijn hoest in kan houden...) weer terug te vliegen naar Amsterdam.

De afgelopen 2 weken zijn we lekker bij de zee geweest aan de westkust van Costa Rica. We zaten in een mooi backpacker hostel in Tamarindo, wat natuurlijk na alle luxe met de ouders even wennen was, maar toch weer leuk omdat je er allerlei mensen ontmoet. De eerste week hebben we weinig gedaan, beetje zwemmen, beetje luieren in de hangmat, beetje lekgestoken worden door de muggen en overheerlijke fruitshakes gemaakt. Toen we na een week in de spiegel keken en we vol verbazing dikke wallen onder onze ogen zagen hangen, besloten we dat er iets moest gaan gebeuren! Er waren 2 opties; of 2 dagen in een k*tbus naar Nicaragua, om nog maar te zwijgen over wat daar misschien te doen valt...OF... Een surfles nemen + een week huur van een surfboard en lekker vamos met die bananos!!

De eerst surfles was geweldig! We konden beide al snel staan en het ging wonderbaarlijk goed!! De opvolgende dagen hebben we iedere dag met de zon op onze bol geoefend en na heel wat blauwe plekken, schrammen, verloren armbandjes/ lenzen/ haarelastiekjes/ stuk van horloge, zijn we blond en blauw! ;-) Ook erg fijn om liters zout wat er naar binnen te werken, net nadat je een artikel in de National Geographic hebt gelezen (met plaatjes!!!) over de samenstelling van zeewater, BLEGH!! Maargoed, oefening baart kunst en zoals je op de foto's en video's kan zien, hebben we in een weekje toch best iets geleerd!

Voor de rest kan ik jullie gaan vervelen met onzinnige informatie over onze hangdagen, maar daar zit natuurlijk niemand op te wachten :-). Verder hebben we niks gedaan de afgelopen weken, dus bij deze houdt het verhaal hier helaas alweer op! Wat en spetterend eindverhaal, haha!

We zijn nu echt afscheid aan het nemen van onze prachtige wereldreis! En Costa Rica is crying with us, het regent hier namelijk dat het giet! Tot heel erg snel en iedereen bedankt voor de belangstelling en leuke mails, reacties, kaarten enz! We hopen dat jullie op deze manier mee hebben kunnen genieten van onze reis.

Heel veel liefs,

Jasper en Rosanne

Marieke

Het is dan echt zover! Een hele goede terugreis!!! Hopelijk valt het mee met de drukte op de vliegvelden en gaan de vluchten allemaal weer gewoon.

liefs Marieke

Dina

Heel veel succes tijdens de terugreis. En geniet ook weer van jullie thuiskomst! Nederland zal wel weer even wennen zijn ;-)

Groetjes,
Dina ;-);

Dora

Ik heb zeker genoten van jullie verhalen, tot ..............volgende week!
Liefs

Laura

waha...die keus is niet moeilijk te maken...wat supertof dat surfen!! lijkt mij ook echt geniaal om een keer te leren =) Fijne terugreis!

liefs

hahaha weet je wat nog meer grappig is...ik zie net een reclame van google onder jullie bericht voor anti-wallen creme...hoe toepasselijk HAHA

Marina

Heb ckr genoten van jullie verhalen!
Heel veel succes tijdens de terugreis en tot snel!!!

gr. Marina

Remco en Linda

Nou, gelukkig is Nederland blij dat jullie thuis komen, want ik ga zo lekker in de het zonnetje een boek lezen:-)
Helaas, alweer jullie laatste verhaal, maar ach, je hebt vast nog genoeg te vertellen.
Hopelijk kunnen jullie maandag vliegen en zien we jullie snel weer!

Dikke kus

Tessa&Joost

GOEDE TERUGREIS EN TOT HEUL GAUW!!!

XxX

Manon

Goede reis terug!!

xxx

Marije

Goede reis terug!

Xxx

Karin, Eric en Ischa

Wij hebben genoten van jullie verhalen...
Dank jullie wel en veilige vlucht naar huis....

Simon & Els

Goede reis terug! Hopen op een reis zonder al te veel moeilijkheden!