Wereldreis Jasper en Rosanne

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanafapril zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waarwe zijngeweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groeten,

Jasper en Rosanne

Reacties

Reacties

Marije

Hoi hoi,

Ik ben helemaal "jaloers" op jullie !
Succes met de verdere voorbereidingen, ik blijf jullie zeker volgen.

Liefs Marije

Chr=10

Geweldig Jasper en Rosanne en wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie.
Ik reis graag met jullie mee en ben benieuwd naar jullie avontuur.
Geniet ook van de voorbereiding!
lieve groetjes,
Chr=10

vera

heey juf rosanne.
hoe gaat het met jou .
met mij gaat het goed
groetjes vera..

cherille

heey juf rosanne.
hoe gaat het met jou?
wat jammer dat je weg gaat.
ik ga je missen.
wij alle maal
groetjes: cherille

Esmee.&Mia.

Hallo Rosanne .
Is het een beetje leuk daar ?
Ik hoop dat je een HELE mooie reis hebt , en dat je veel dingen gaat zien !


Liefs x esmee.&Mia

Gabriël Dam

Hallo Rosanne,

Alles goed? Gaan jullie al gauw vertrekken? Je hebt vast de koffers al gepakt! We gaan jullie zeker volgen op de weblog! Hele goede reis gewenst.

Groetjes van iedereen van de Gabriël Dam

jasper en roxanne

net van jannes gehoord over jullie reis. heel veel plezier en geniet van elk moment.
Jacques Visser uit Malta/curacao.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!