Wereldreis Jasper en Rosanne

Kriebels!

Spannend! Nog 1 nachtje te gaan en dan stappen we op het vliegtuig! We willen iedereen bedanken voor de gezellige avond en alle kadootjes en mooie kaartjes vanafgelopen donderdag. Ook bedankt voor de lieve berichtjes op de website. Hopelijk horen jullie snel van ons uit Hong Kong en komen er ook wat fotootjes op de site.

Laughing

En dan nu de tas inpakken en nog even genieten van het Hollandse weer!

Groetjes Jasper en Rosanne

Lisanne

Heyy Rosanne en Jasper,

Heeeeel veel plezier!! Ik ben donders jaloers... :D
Geniet er van en ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen mogen gaan zien en beleven..

Groetjes Lisanne

Gerri en Tom

Hoi Roosje en Jasper
We gaan jullie op de voet volgen. Het zal vast een hele bijzondere reis, met mooie ervaringen en mooie foto's worden. Wij - uit IJssel valley - zullen jullie volgen. Een goede vlucht naar Hong Kong.
Groetjes,
Gerri en Tom

wieb van faasen

Hallo Jasper en rosanne, goede reis, ik denk aan jullie

Egbert

Nou...over 6 uurtjes zit ik bij jullie in de auto naar schiphol....kom net van werk, maar zie er naar uit om jullie uit te zwaaien morgen...ga jullie missen, maar vind het geweldig om te weten wat voor lekker gevoel jullie morgen hebben als je in de lucht zit!!!

tot strakkies!!! ga deze site zeker goed volgen!!! X eggy

Marieke

Hey rosanne en Jasper,

heel heel veel plezier!! Man, ik word er ook stikjaloers van : ) xxx marieke

jeannette van faassen stratingh

Hallo Jasper en Rosanne,

Jullie zitten waarschijnlijk al in de lucht!! super zo'n reis ik ga jullie hier zeker te weten volgen, groetjes Jeannette.

Anja Vermaas

Hoi Rosanne en Jasper,
Eindelijk onderweg! We hopen dat jullie een heerlijke tijd tegemoet gaan, goed weer hebben en veel mooie dingen gaan zien. Heel veel plezier! Ron en Anja

Wikke

Heeeeeeeeeel veel plezier daar en ik ga jullie verhalen uiteraard volgen!

X Wikke

Ria Frieling

Hoi Jasper en Rosanne,
Gisteren was ik bij je moeder en de winkel en zag weer al die leuke foto's en reisverhalen.
Vanuit Haren was ik jullie het allerbeste en ik hoop dat je nog vele avonturen mag beleven.
Lieve groet,
Ria